سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :18588
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/6
2:50 ع



مجموعه جملات و اس ام اس های خنده دار و باحال



کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا :
1- فرستادن 2- میخوای بفرستی ؟ 3- بفرستم ؟ 4- دارم میفرستما !!! 5- پشیمون نیستی ؟ 6- بازم فکر کن ! 7- بفرستم ؟ 8- دیگه دارم میفرستما !!! 9- فرستادم ! 10- فرستاده شد !
اگه این گزینه ها بود حداقل آدم اشتباه اس نمیداد …





تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟؟؟





من تا هم?ن چند وقت پ?ش فک م?کردم GF مخفف گوجه فرنگ?ه …





جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به 25ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم !





ما مورد داشتیم که با ما راه نمیومده ولی با بقیه دوچرخه سواری میکنه !
بدبخت دوچرخه ندیده چلاق …





خوبی که از حد بگذره

مرد و نامرد و مخاطب خاص و مخاطب عام و همه رو جو می گیره !





?ک? از فانتز?امم ا?نه که با لحن جد? و خسته به ?ه دکتر بگم : لطفا حاش?ه نرو دکتر !

بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خ?ره بشم

و بگم : فقط بگو چند روز د?گه زنده م? مونم ؟

بعد اونم بگه : ب?ا بتمرگ بابا سرما خوردگ?ِ نمی میری !





سلامتی پسری که تا گشت ارشاد را دید…
دست عشقش را ول کردُ مثل اسب دوید
بابا گشت ارشاده بچه بازی که نیست !





مورد داشت?م دختره برا? ا?نکه برف پاک کن سر?عترکار کنه گاز م?داده





به بابام میگم نونوایی قیامت بود
میگه: یعنی شلوغ بود؟
گفتم :

پ نه پ گناهکار ها رو مینداختن تو تنور به نیکوکارام نون مجانی می دادناس ام اس خنده دار و جوک باحال





بعضی از دخترام یه جوری پررنگ ارایش میکنن انگار قراره تو امتحان بیاد !+اس ام اس خنده دار و جوک باحال

اس ام اس های خنده دار و باحال